سرپرست دامپزشکی استان خبر داد
وجود ۱۱ کانون فعال تب برفکی در استان خراسان رضوی
سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی درباره بیماری تب برفکی گفت: ۱۱ کانون فعال بیماری در استان وجود دارد و همه آنها تحت کنترل است. از اول شهریور تا ۲۰ آبان، واکسیناسیون گسترده انجام شد و از ۵۰۰ هزار دوز واکسن وارداتی، ۴۱۴ هزار دوز تزریق شد.




