دامنا|شبکه خبری ترویجی دامپروری وعلوم دامی ایران
ویژه های خبری
دامنا

قیمت عرضه جو وارداتی 1500 تومان شد

براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با توجه به قیمت عرضه جو داخلی و ضرورت حمایت توامان از کشاورزان جوکار با نرخ تضمینی گندم و دامداران با قیمت عرضه جو وارداتی به میزان 1500 تومان موافقت شد.
ه گزارش خبرگزاری فارس در نود و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار موضوع بازنگری نرخ انواع نهاده‌ها (جو، کنجاله سویا، سبوس و ...) و قیمت مصرف کننده اقلام پروتئینی (گوشت مرغ، شیر، تخم مرغ و ...) برای استمرار تولید و تامین مواد اولیه مورد بررسی قرار گرفت. 
براین اساس در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است: 
1- با توجه به قیمت عرضه جو داخلی و ضرورت حمایت توامان از کشاورزان جوکار با نرخ تضمینی گندم و دامداران با قیمت عرضه جو وارداتی به میزان 1500 تومان موافقت گردید.
2- قیمت پیشنهادی عرضه سبوس به جلسه ارائه و مقرر گردید اعمال آن پس از لحاظ سهم اثر آن در بهای تمام شده کالاهای نهایی ( شیرخام، انواع گوشت و سایر اقلام پروتئینی) و ابلاغ قیمت جدید کل زنجیره، ‌همزمان صورت پذیرد.
3-مقرر گردید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت مصرف کننده اقلام پروتئینی (گوشت مرغ،  شیر، تخم مرغ و ... ) را با توجه به بازنگری در نرخ انواع نهاده (سبوس، جو، ذرت، کنجاله و...) در قالب کمیته اقلام پروتئینی و بهره‌گیری از نظر انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی حسب ارتباط کالایی مورد بررسی، محاسبه و جهت اخذ تصمیم نهایی به جلسات آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه نماید.
 
برگزیده
  1. آخرین ویدئوها
  2. آخرین تصاویر خبری

سازمان ها | خبری | اقتصادی | نیازمندی ها | علمی