دامنا|شبکه خبری ترویجی دامپروری وعلوم دامی ایران
ویژه های خبری
دامنا

سلاطین گوشت صدها میلیارد تومان به جیب زده‌اند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت که با تغییر قیمت واردات گوشت، سلاطین گوشت صدها میلیارد تومان به جیب زده‌اند و وزارت جهاد کشاورزی نقش تماشاچی داشته است.
 
به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه کشاورزی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی واردات دام را ممنوع اعلام کرده ولی معاون وزیر مجوزهایی را به صورت زیرمیزی برای برخی شرکت‌ها صادر کرده است. آنها پولی از دامدار می‌گرفتند و اقدام به صادر می‌کردند. من لاشه‌ چک‌های رد و بدل شده را دارم.
 
وی ادامه داد: معاون وزارت جهاد کشاورزی دست‌اندرکار مجوزهای غیرقانونی بود، البته در استان‌ها هم اعتراض شد که این کار ممنوع است اما آنها گفتند به شرکتی که ما می‌گوییم بفرستید.
 
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: تا یک تاریخ گوشت را به قیمت ۴۲۰۰ تومان وارد می‌کردند و از فردا گفتند ارز نیمایی به آن تعلق می‌گیرد. با این کار سلاطین گوشت صدها میلیارد تومان به جیب زدند و وزارت جهاد کشاورزی نقش تماشاچی را داشت.
 
مصری با اشاره به واردات برنج نیز اظهار کرد: ۸۰ هزار تن برنج وارداتی را آنقدر در انبارها نگه داشتند که از بین رفت و فاسد شد و وزارت بهداشت هم برای آنها گواهی صادر نکرد.
 
وی با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع وجه کشاورزان گفت: اگر محصولات تضمینی می‌خرید، به موقع پول کشاورز را بدهید. متاسفانه صنعت مرغداری هم رو به نابودی است و هیچ سیاستی اعمال و اعلام نمی‌شود.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس همچنین از مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمانشاه به دلیل تلاشهایش قدردانی کرد.
برگزیده
  1. آخرین ویدئوها
  2. آخرین تصاویر خبری

سازمان ها | خبری | اقتصادی | نیازمندی ها | علمی